Понедельник, 20.05.2024, 13:45
Мой сайтПриветствую Вас Гость | RSS
Главная | | Регистрация | Вход
Меню сайта

Мини-чат

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 7

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Главная » 2013 » Декабрь » 19 » Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів :: Кома пiсля отже
19:14

Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів :: Кома пiсля отже






21. Поставити пропущені розділові знаки.

При цьому керівник закладу освіти і працівник по­винні за угодою сторін не пізніше як за 2 місяці визначитися у такому контракт припиняє дію, контракт продовжується або укладається на новий термін (підр.).

а) потрібна кома перед як, кома після слів у такому;

б) потрібна кома перед як, тире після слів у такому.

в) потрібно двокрапку після слів у такому, кому перед або;

г) потрібна двокрапка після слів у такому.


22. Поставити пропущені розділові знаки.

Різновидом вказівки є припис розпорядчий документ який видається деякими посадовими особами і стосується установи, її структурного підрозділу чи окремого працівника (підр.).

а) кома перед який, кома перед чи;

б) двокрапка після слова припис, кома перед чи;

в) тире після слова припис, кома перед словом який;

г) тире після слова припис, кома перед і.


23. Чи буває слово принаймні вставним?

а) ніколи не буває вставним;

б) завжди вставне;

в) залежно від змісту речення буває вставним.


24. Які з наведених слів ніколи не бувають вставними?

а) мабуть, щоправда, крім того, а втім, отже;

б) може, можливо, безумовно, напевно;

в) навіть, принаймні, нібито, майже.


25. Чи потрібні розділові знаки у реченні:

Як правило у резолюції керівник висловлює своє рішення щодо суті розглянутих питань (підр.).

а) ні, не потрібні;

б) потрібна кома після слів як правило;

в) потрібні коми після слів як правило й перед словом щодо;

г) потрібна кома перед словом щодо.


26. Чи правильно поставлені розділові знаки?

Віза — це позначка, зроблена службовою особою на документі, що свідчить про його вірогідність або надає йому юридичної сили (підр.).

а) розділові знаки поставлено правильно;

б) потрібна кома після слова позначка:

в) потрібна кома після слова позначка, не потрібна кома перед або;

г) потрібні коми після слів позначка і особою.


27. Виправте пунктуаційні помилки у реченні.

Отже обов'язковим учасником спілкування, крім мовця, є реальний, чи уявний слухач (підр.).

а) потрібна кома після слова отже, не потрібна кома перед чи;

б) не потрібно коми після слова мовця, не потрібна ко­ма перед чи;

в) не потрібно виділяти комами слова крім мовця:

г) потрібна кома після слова отже, не потрібна кома після слова мовця.


28. Чому стоять коми після слів мовлення і висловлювання?

Текст є засобом відтворення зв'язного мовлення, тобто висловлювання, частини якого пов'язані між со­бою однією темою, основною думкою і структурою (підр.).

а) коми між однорідними членами речення;

б) комами відокремлюється прикладка;

в) комами відокремлюються вставні слова;

г) коми стоять між частинами складнопідрядного ре­чення.


29. Чи є у реченні пунктуаційні помилки?

Наявність чітких заголовків скорочує час ознайом­лення з документом та період проходження його через службових осіб та структурні підрозділи до реального виконавця (підр.).

а) є, перед другим сполучником та потрібна кома;

б) є, і перед першим, і перед другим сполучниками та потрібні коми;

в) помилок немає;

г) після слова заголовків потрібне тире.


30. Чи правильно поставлені розділові знаки?

1. Необхідно знати, як поводитися з візитними картками.

2. Це сприймається як неповага (підр.).

а) у 2-ому реченні помилка, кома потрібна;

б) у 1-ому реченні помилка, кома не потрібна;

в) розділові знаки поставлено правильно;

г) у 1-ому реченні після слова знати потрібна двокрапка.

ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ


1. Результат відображення конкретної інформації на спеціальному матеріалі за визначеним стандартом чи формою — це:

а) службова записка;

б) документ;

в) звіт.


2. Списком літератури з певного питання є:

а) примітка;

б) виноска;

в) бібліографія.


3. Аркуш паперу з відтвореними реквізитами, що містять постійну інформацію, називається:

а) бланком;

б) грифом;

в) формуляром.


4. Сукупність розміщених у встановленій послідовності реквізитів документа називається:

а) індексом;

б) бланком;

в) формуляром.


5. Слова „До відома", „До протоколу", „До наказу" — це

а) гриф;

б) віза;

в) резолюція.


6. Одним із типів документів за призначенням є:

а) особисті;

б) інформаційні;

в) таємні.


7. Певна модель побудови однотипних документів — це:

а) формуляр-зразок;

б) стандарт;

в) трафарет.


8. Група реквізитів та їх постійних частин, відтворена на бланку документа як єдиний блок, називається:

а) штампом;

б) печаткою;

в) грифом.


9. Змінний реквізит, який містить інформацію про по­дальшу роботу з документом:

а) віза;

б) гриф;

в) резолюція.


10. Внутрішнє узгодження проекту документа:

а) віза;

б) гриф узгодження;

в) підпис.


11. Членування тексту на складові частини, графічне відокремлення однієї частини від іншої — це:

а) тези;

б) рубрикація;

в) таблиця.


12. Документом, у якому особа повідомляє основні факти своєї біографії, називається:

а) пояснювальна записка;

б) резюме;

в) автобіографія.


13. Коротка характеристика змісту книги, статті, рукопис­ного тексту — це:

а) анотація;

б) бібліографія;

в) конспект.


14. Розпорядчим документом, який видається керівнику установи і стосується організаційних та кадрових питань, називається:

а) наказ;

б) постанова;

в) розпорядження.


15. Точне відтворення оригіналу документа:

а) витяг;

б) відпуск;

в) дублікат.


16. Точна вказівка місця проживання чи перебування кого-небудь або місцезнаходження чого-небудь, складена за певною формою, — це:

а) адрес;

б) адреса;

в) адресат.


17. За Державним стандартом штамп може бути:

а) кутовим;

б) центровим;

в) поздовжнім.


18. Слова "Таємно", "Цілком таємно", „Для службового користування" — це:

а) резолюція;

б) гриф;

в) рекомендація.


19. Найважливішою класифікаційною ознакою документа є його:

а) форма;

б) зміст;

в) назва.


20. Як звичайні, циркулярні й колективні листи розрізняють за:

а) кількістю адресатів;

б) кількістю адресантів;

в) кількістю питань.


21. Стисло сформульовані основні положення статті, лекції, доповіді — це:

а) план;

б) тези;

в) конспект.


22. Документ датується днем його:

а) підписання;

б) затвердження;

в) узгодження.


23. Документ, що складається для інформування підвідом­чих та інших організацій про хід робіт чи їх підсумки за певний період:

а) довідка;

б) огляд;

в) звіт.


24. Циркулярний лист надсилають на адресу:

а) однієї інстанції;

б) двох організацій;

в) цілій низці установ.


25. Словами „Змушені нагадати Вам, що й досі не отрима­ли від Вас оплаченого рахунка" можна розпочати:

а) лист-претензію;

б) лист-попередження;

в) лист-нагадування.


26. Ділові листи не повинні бути надто:

а) лаконічними;

б) довгими;

в) трафаретизованими.


27. Протоколи загальних зборів, засідань, нарад підписують:

а) голова й секретар;

б) ті, хто виступає;

в) усі присутні.


28. Текст протоколу складається із таких частин:

а) вступної, констатуючої;

б) вступної, основної;

в) основної, висновків.


29. Документ, у якому установа подає інформацію про певну подію або захід до засобів масової інформації:

а) прес-реліз;

б) стаття;

в) лист.


30. Акт складається кількома особами з метою:

а) об'єктивного фіксування подій, фактів або певної ситуації;

б) негайного втручання в певну справу, термінового інформування когось про щось;

в) повідомлення про виконання якоїсь роботи за певний період часу.


31. Залежно від суб'єкта дії доручення поділяються на:

а) стандартні й індивідуальні;

б) особисті й офіційні;

в) приватні й службові.


32. Письмове підтвердження певної дії, яка мала місце, передачі й отримання документів, товарів, грошей - це:

а) накладна;

б) акт;

в) розписка.


33. З метою реєстрації осіб, предметів, об'єктів, документів у певному порядку складається:

а) список;

б) накладна;

в) бібліографія.


34. Безстрокова домовленість між двома чи кількома партнерами:

а) трудова угода;

б) контракт;

в) договір.


35. Правовим актом, який встановлює основні правила організаційної діяльності установ та їх структурних підрозділів, називається:

а) статут;

б) положення;

в) вказівка.


36. Найменшою вимовною одиницею є:

а) текст;

б) фраза;

в) речення.


37. Під час знайомства чи візиту використовують:

а) візитну картку;

б) пейджер;

в) мобільний телефон.


38. Обмін візитними картками відбувається зразу після того, як:

а) співрозмовники посміхнулися один одному;

б) співрозмовники привіталися один з одним;

в) співрозмовники були представлені один одному.


39. Для вирішення виробничих питань на підприємствах та в установах, управліннях, організаціях проводяться:

а) бесіди;

б) наради;

в) фуршети.


40. За змістом інформації службові телефонні розмови поділяються на розмови:

а) до прийняття рішення;

б) під час прийняття рішення;

в) після прийняття рішення.


II РІВЕНЬ


ТЕСТ 1

1. Прочитайте текст. Визначте, який це документ за:

1) найменуванням; 2) походженням; 3) призначенням 4) формою; 5) строком виконання; 6) стадіями створення; 7) технікою відтворення.


Тарнавського Віктора Сергійовича,

студента IV курсу

Київського гуманітарного ліцею "Еліта”,

1983 року народження, українця.


Тарнавський Віктор навчається у ліцеї з 1995 р. За цей час зарекомендував себе старанним студентом. Навчався переважно на "добре" та "відмінно".

Дисциплінований, сумлінний у навчанні та виконанні доручень куратора, адміністрації ліцею, одногрупників. Великий інтерес виявив до гуманітарних наук, особливо філологічного та психолого-педагогічного навчальних блоків.

Самостійний, належним чином реагує на зауваження викладачів і ровесників. Брав активну участь у громадському житті групи: був старостою, членом навчального комітету, редколегії, допомагав кураторам молодших курсів проводити виховну роботу, виявивши при цьому організаторські здібності. Любов до дітей і бажання працювати з ними вплинули на вибір майбутньої професії.

За характером добрий, комунікабельний. Має тверді моральні принципи, з одногрупниками підтримує гарні стосунки. Зі старшими ввічливий, уважний. Працелюбний. Має відповідні трудові навички.

Фізично здоровий.


Директор ліцею (підпис) Н. Е. Дмитренко

Класний керівник (підпис) Є. М. Кулаковський


Відповідь: Цей документ:

- за найменуванням — характеристика,

- за походженням — службовий,

- за призначенням — щодо особового складу,

- за формою — індивідуальний,

- за строком виконання — звичайний безстроковий,

- за стадіями створення — характеристика оформляється у двох примірниках, оригінал видається працівникові, копія зали­шається в установі,

- за технікою відтворення — рукописний або відтворений механічним способом.

2. Згрупуйте документи щодо особового складу за класифікаційними ознаками, заповнивши таблицю.

За походженням

За місцем виникнення

За стадіями створення

Службові

Особис­ті

Внут­рішні

Зов­нішні

Оригі­нал

Копія

Витяг























Відповідь:

За походженням

За місцем виникнення

За стадіями створення

Службові

Особис­ті

Внут­рішні

Зов­нішні

Оригі­нал

Копія

Витяг




Заява




Заява

Заява







Харак­терис­тика







Харак­терис­тика

Харак­терис­тика

Харак­терис­тика







Резю­ме




Резю­ме

Резю­ме










Авто­біогра­фія




Авто­біогра­фія

Авто­біогра­фія







Наказ щодо особо­вого

складу







Наказ щодо особо­вого складу

Наказ щодо особо­вого складу

Наказ щодо особо­вого складу



























3. З'ясуйте, зміст яких понять розкривають запропоновані визначення:

1) результат відображення конкретної інформації на спеціальному матеріалі за визначеним стандартом чи формою, що є доказом юридичних відносин або юри­дичних фактів;

2) друкована стандартна форма документа з реквізита­ми, що містять постійну інформацію;

3) модель побудови однотипних документів;

4) група реквізитів та їх постійних частин, відтворена на бланку документа як єдиний блок.


Відповідь: Документ, бланк, формуляр-зразок, штамп.


4. Назвіть типи документів щодо особового складу за найменуванням.

Відповідь: Заява, характеристика, автобіографія, резюме, особовий листок з обліку кадрів, трудова книжка, накази щодо особового складу.


5. Наведіть приклади оформлення дати у заяві, автобіо­графії.


Відповідь:

У заяві та автобіографії:

Текст.

01.01.01 Підпис.

Або:

Текст.

1 січня 2001 року Підпис.


6. Наведіть приклади оформлення реквізиту підпис у заяві та наказі щодо особового складу.


Відповідь:

У заяві:

Текст.

Дата Підпис


У наказі щодо особового складу:

Текст.

Назва посади і місце роботи

керівника організації (установи) (підпис) І. П. Прізвище



7. Наведіть приклади оформлення реквізиту дата різними способами.

Відповідь: Цифровий спосіб — 03.02.02; словесно-цифровий спо­сіб — 3 лютого 2002 року; словесний спосіб — третє лю­того дві тисячі другого року.


8. Назвіть різницю між візою та грифом узгодження. На­ведіть приклад кожного реквізиту.


Відповідь:


Візування — це внутрішнє узгодження документа. Приклад:

Декан хіміко-біологічного

факультету (підпис) І.І. Іваненко

30.03.02


Гриф узгодження — це позначка про зовнішнє узгод­ження документів. Приклад:

УЗГОДЖЕНО

Директор ЗАТ "Основа"

(підпис) І.І. Іваненко

30.03.02


Источник: lib.exdat.com
Просмотров: 4405 | Добавил: offery | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Поиск

Календарь
«  Декабрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архив записей

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Бесплатный хостинг uCoz